وحدت و یکپارچگی تنها راه مقابله با فتنه های دشمنان است

حجت الاسلام نکونام مسمومیت اخیر دانش آموزان را از بی رحمی های دشمنان خواند و گفت: این اقدام نشان داد که دشمنان جمهوری اسلامی حتی یه نوجوانان هم رحم نمی کنند که تنها راه مقابله با آنان وحدت و یکپارچگی داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 19 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به روز راهیان نور اشاره کرد و گفت: سفرهای راهیان نور نوجوانان و جوانان را با ایثار و شهادت طلبی شهدا آشنا کرده و درس ایستادگی می آموزند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ۲۱ اسفند سالروز بزرگداشت نظامی گنجوی اشاره کرد و افزود: ایشان شاعری متعهد و مومن بودند که آثار ارزشمندی از فرهنگ فارسی را برای ما به ارمغان گذاشته اند و در ترویج این فرهنگ نقش مهمی داشتند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: این بنیاد که از یادگاران امام راحل است جهت حمایت از خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به حربه های جدید دشمنان برای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی در کشور، تصریح کرد: عده ای سعی دارند که همه مشکلات را متوجه داخل کنند در حالی که نقشه های شوم دشمنان در وقایع اخیر آشکار است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مسمومیت اخیر دانش آموزان را از بی رحمی های دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: این اقدام نشان داد که دشمنان جمهوری اسلامی حتی یه نوجوانان هم رحم نمی کنند که تنها راه مقابله با آنان وحدت و یکپارچگی داخلی است.

 

کد خبر 1256908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha