دستگاه‌های امنیتی عاملان بدحال شدن دانش‌آموزان را شناسایی کنند

آیت الله فلاحتی با اشاره به بدحال شدن دانش آموزان گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی باید افرادی را که در این جنایت بزرگ دست داشتند را شناسایی تا به اشد مجازات برسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی -نماینده ولی فقیه در گیلان- امروز (جمعه، ۱۹ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه رشت به جنگ ترکیبی دشمنان و تداوم دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا هر روز کشور و مردم ما را با ایجاد تفرقه و نا امیدی درگیر موضوعات مختلف کند تا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد شوند.

 

وی با اشاره به مسمومیت دختران دانش‌آموز  و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری جدی این وقایع افزود: این یک جنایت بزرگ است و باید مجرمان و مسببان به جزای خود برسند.

 

فلاحتی ادامه داد: دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی باید افرادی را که در این جنایت دست داشتند و یا به نوعی با تبلیغ و فرافکنی ایجاد رعب و وحشت در جامعه کردند را شناسایی تا به اشد مجازات برسند.


وی با بیان اینکه در جنگ اخیر معصوم‌ترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان هدف دشمنان هستند و این موجب نگرانی خانواده‌ها شده است تصریح کرد: آنان‌ به دنبال این هستند تا جنایت خودشان را به گردن جمهوری اسلامی بیندازد و القا کنند که نظام قصد نابودی مردمش را دارد.


فلاحتی در ادامه به ترافیک کامیون‌های تراتزیت در پایانه مرزی آستارا و ایجاد مشکلات برای مردم منطقه و صادرات کالا‌ها اشاره کرد و خواستار رفع این مشکل شد.

 

وی گفت: رایزنی مسئولان وزارت خارجه با مسئولان کشور آذربایجان برای پذیرش بیشتر کامیون‌ها، افزایش نیرو‌های انتظامی در منطقه برای ساماندهی و تسطیح زمین‌های اطراف و ایجاد پارکینگ ازجمله اقدامات سریع برای رفع این مشکل است.


وی با اشاره به فرا رسیدن نوروز و لزوم زیبایی شهر تصریح کرد: با توجه به حقوق مردم رشت و نیز فرارسیدن نوروز خیابان‌ها و کوچه‌ها این شهر در شان مرکز استان نیست و معابر باید هر چه سریع تر مرمت شود.

 

گفتنی است، امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی بین نمازگزاران رشتی نهال رایگان توزیع شد.

کد خبر 1256916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha