نمایندگان مجلس صادقانه در خدمت مردم باشند

حجت الاسلام شمسی فر، خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادقانه در خدمت به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریشبستانازلرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۲۴ اسفند، سالروز برگزاری انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: خدمت به مردم عبادت است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس صادقانه در خدمت مردم باشند، افزود: با خدمت به مردم در جهت رفع مشکلات گام برداشت. 

 

وی به بیست و دوم اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل(ره) اساره کرد و گفت: پدران و مادران شهدا با گذشت از فرزندان و زنان مومن با گذشت از همسران خود، شایسته خدمت بوده و هستند. 

 

همه ما مدیون خون شهدا هستیم  

 

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان ابنکه امنیت، اقتدار و آرامش امروز مرهون خون شهدا است، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی بر ضرورت خدمت به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: کارکنان دولت به ویژه کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

 

بصیرت مردم خنثی کننده توطئه های دشمن است 

 

حجت الاسلام شمسی فر  با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اشاره و بیان کرد: دشمن بعد از جنگ ترکیبی که در اغتشاشات علیه ملت ما به راه انداخت و با هوشیاری مردم و رهبری آگاهانه رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد.

 

وی با اشاره به اینکه این بار دشمن با جریان بدحال شدن دانش آموزان وارد میدان شده است، یادآورشد: دشمن قصد ضربه زدن به نظام و مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان معصوم را دارد.

 

حجت الاسلام شمسی فر تاکید کرد: عوامل این حرکت ناجوانمردانه از سوی نیروی‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و مجازات می شوند.

کد خبر 1256922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha