مهرواره «محله همدل» با محوریت مساجد در محله‌های شهری و روستایی گلستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام دیلمی از آغاز مهرواره «محله همدل» از نیمه شعبان تا عیدسعید غدیر خم در محله‌های شهرها و روستاهای استان گلستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: دشمن تلاش می‌کند از طریق جنگ ادراکی و شناختی، زنجیره تواصی به حق و مقاومت، ایستادگی، گذشت و ایثار را قطع کند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمنان از طریق حکمرانی مجازی به دنبال قطع پیوندهای اجتماعی مردم ما هستند، گفت: در همین راستا و با رویکرد تقویت پیوندهای اجتماعی و ایجاد همدلی و زیست مومنانه مهرواره «محله همدل» را در همه محله‌های شهری و روستایی استان گلستان اجرا می‌کنیم.

 

وی افزود: این مهرواره از نیمه شعبان در استان آغاز شده است و تا عیدسعید غدیر خم ادامه خواهد داشت. در مهرواره محله همدل به دنبال تحقق جهاد تبیین و روایت پیشرفت در قامت محله‌ها هستیم.

 

حجت‌الاسلام دیلمی توضیح داد: در این مهرواره، نظام‌ مسائل هر محله با کمک مردم احصا و با کمک و استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی این مسائل را حل خواهیم کرد. در گام بعدی این رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی هستند که باید روایت پیشرفت‌ها و حل این مسائل را در فضای مجازی نشر دهند.

 

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها مانند تشکل‌های دینی، کانون‌های دینی و تبلیغی و ... برای اجرای این مهرواره استفاده می‌شود و مرکز فرماندهی همه این اقدامات در مساجد خواهد بود.

 

کد خبر 1256971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha