عرصه خادم الشهدا فرصتي مناسب براي آشنايي هر چه بيشتر نسل نو با سيره شهداست

صادقی با بیان اینکه عرصه خادم الشهدا فرصتي مناسب براي آشنايي بيشتر نوجوانان و جوانان با سيره عملی شهداست، گفت: خداوند متعال را شاکریم در دنیای امروز نسلی که دفاع مقدس را درک نکردند با حضور در راهیان نور تلاش دارند سبک زندگی شهدا را الگو برداری کنند.

سرهنگ پاسدار روح الله صادقی- مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه طی آئینی از خادمین اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک که پایان بازه خادمی آنها در راهیان نور جاری فرارسیده، تجلیل و قدرداني به عمل آمده است، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی از برکات انقلاب اسلامی بوده و در تمام لحظه لحظه زندگی خویش دغدغه شهدا و حرکت در مسیر ولایت داشت.

 

وی بیان کرد: همه ما، به خصوص ما مسئولین وام دار شهدا هستیم. کنار خیلی از ما دوستان مان در جبهه جان دادند تا نظام و ولایت بماند.

 

صادقی با بیان اینکه به فرموده سردار شهید قاسم سلیمانی شرط شهید شدن شهید بودن است، افزود: کسی که دغدغه شهدا و ولایت داشته باشد و زندگی خود را برمعیار دستگیری از نیازمندان، تقواپیشه گی و معنویت استوار باشد شهید است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان مدافع حرم رجایی فر وبریری، گفت: این شهدای والامقام برای حضور در راهیان نور و خدمت به زائرین شهدا پیشقدم بودند.

 

صادقی با اشاره به اقبال خادم الشهدا از هر قشر و گروه سنی برای خدمت به زائرین شهدا در اردوهای راهیان نور، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی جنوب برای خدمت با زائرین شهدا شایسته تحسین است.

 

وی  با بیان اینکه عرصه خادم الشهدا فرصتي مناسب براي آشنايي بيشتر نوجوانان و جوانان با سيره عملی شهداست، گفت: خداوند متعال را شاکریم در دنیای امروز نسلی که دفاع مقدس را درک نکردند با حضور در راهیان نور تلاش دارند سبک زندگی شهدا را الگو برداری کنند.

 

صادقی با بیان اینکه خدمت به شهدا سراسر برکت است، گفت: به فرموده شهید مرتضی علمدار، شلمچه بوی چادر خاکی حضرت زهرا(س) را می دهد.باید قدر حضور در مناطق عملیاتی جنوب را بدانیم و خدا را بر این نعمت شاکر باشیم.

 

وی با بیان اینکه سیره عملی شهدا و اخلاق مداری این مردان خدایی باید الگوی همگان باشد، ادامه داد: شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی و محمد بلباسی از خادمین شهدا بودند امید است درقیامت شفیع ما باشند.

کد خبر 1256986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha