محمود الزهار: مسجد الاقصی کانون درگیری بین ما و دشمن صهیونیستی خواهد بود

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که «مسجد الاقصی کانون درگیری بین ما و دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند و این مقدمه روشنی برای نبرد قریب الوقوع وعده آخرت» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبا نت، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خطبه های نماز جمعه مقابل مقر صلیب سرخ در غزه در حمایت از اسرا، گفت: نیرویی که از مجموعه دشمن حمایت می کند امروز در نبردهای متعدد وارد شده است.

 

وی افزود: دشمن صهیونیستی دولت خود را با هزینه مردم ما تأسیس کرد و ضعف اشغالگری در مقابل مقاومت نشان از سوء استفاده از چهره آن دارد.

 

وی تاکید کرد که نبرد «وعده آخرت» را می توان به دست مبارزان مقاومت به دست آورد، همانطور که آنها را از غزه بیرون کردیم؛ آنها را از بقیه شهرهایمان بیرون خواهیم کرد.

 

محمود الزهار گفت: «مسجد الاقصی کانون درگیری بین ما و دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند و این مقدمه روشنی برای نبرد قریب الوقوع وعده آخرت» است.

 

وی گفت: اشغالگران و شهرک نشینان از سراسر فلسطین خواهند گریخت و این سرزمین تنها می تواند یک کشور را در خود جای دهد و ما مردان این نبرد هستیم و نبرد وعده آخرت، عنوانش ورود به مسجدالاقصی و زوال رژیم صهیونیستی است.

 

عضو دفتر سیاسی حماس از مردم فلسطین خواست تا بیرون راندن دشمن صهیونیستی در کنار مقاومت بایستند.

کد خبر 1256993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha