فرار از حصار مدرنیته رهاورد سفر دانشجویان به راهیان نور است| محرومیت زدایی گروه های جهادی هجرت محور با دهان روزه

ساداتی کرمی به حضور و استقبال پرشور دانشجویان با سلایق مختلف از اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: رکورد اعزام به پیاده روی اربعین و راهیان نور طی ۱۵ سال گذشته سه برابر شده است و این بیانگر اینکه کشش فطری نسل نو به سمت معنویت و شهداست.

سید امیر ساداتی کرمي - مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به بازدید از یادمان شهدای شلمچه و همراه با کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه های استان مازندران اشاره و اظهار کرد: به اذعان زائرین شهدا،شلمچه نقطه اوج اتصال به معنویت مناطق عملیاتی جنوب است.

 

وی به حضور ۲۵۰۰زائر شهدا از قشر دانشجویی در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از زائر اولی ها که در راهیان نور حاضر شدند کمتر در ظاهر به ارزش های انقلابی، دینی و ایثار و شهادت علاقه نشان می دادند.

 

ساداتی کرمی با اشاره به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نو به ویژه دانشجویان مبنی براینکه دانشجو لاییک شده و از انقلاب و دین فاصله گرفته است، افزود: سوال اینجاست که دانشجویی که به اذعان دشمن با دین و انقلاب و شهدا فاصله گرفته چطور در مناطق عملیاتی جنوب با فقر امکانات حاضر می شود.

 

وی با بیان اینکه معنویت رزمندگان دوران دفاع مقدس در صحرای تفدیده شلمچه به وضوح قابل لمس است، گفت: پیشنهاد می کنم افرادی که تاکنون تجربه حضور در راهیان نور را نداشتند حتما برای خودسازی برای راهیان نور نام نویسی کنند.

 

ساداتی کرمی به حضور و استقبال پرشور دانشجویان با سلایق مختلف از اردوهای راهیان نور و اعتکاف دانشجویی اشاره کرد و افزود: رکورد اعزام به پیاده روی اربعین و راهیان نور طی ۱۵ سال گذشته سه برابر شده است و این بیانگر اینکه کشش فطری نسل نو به سمت معنویت و شهداست.

 

وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور دانشجویی، کمیته پشتیبانی و اسکان تعبیه شده است،‌اضافه کرد: همچنین کمیته رسانه ای برای ثبت لحظه های ناب حضور زائرین شهدا درحال فعالیت است.

 

ساداتی کرمی با تاکید براینکه به دنبال بازنشر واقعیت جامعه دانشجویی استان هستیم، گفت: همچنین در اتوبوس ها با گفتگوی دوطرفه با دنشجویان درصدد رفع شبهات فکری این قشر هستیم.

 

وی از اعزام بیش از ۵۰گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم خبر داد و افزود: این جهادگران برای فرار از حصار مدرنیته که انسان را دچار غفلت کرده، برای خدمت به محرومین به خط می شوند.

 

ساداتی کرمی با بیان اینکه در ایام نوروز و ماه رمضان سال آینده تعدادی گروه جهادی هجرت محور از دانشجویان استان با دهان روزه به مناطق محروم اعزام می شوند، گفت: تلاش داریم شاهد افزایش گروه های جهادی هجرت محور در مناطق محروم باشیم.

کد خبر 1257010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha