لزوم استفاده از پژوهش های دانشگاهی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام مدبر بر لزوم تحقیق و پژوهش و انجام کارهای میدانی با استفاده از ظرفیت دانشگاهی، در جهت کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز شنبه (۲۰ اسفند) در دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی جهرم گفت: سازمان و نهادهای حمايتی چون بهزیستی وظیفه خطیری در جهت رشد و بالندگی جامعه سالم و همچنین پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی بر عهده  دارند.

 

امام جمعه جهرم افزود: میزان آسیب های اجتماعی در هر منطقه متفاوت است که بایستی با تحقیق و پژوهش و انجام کارهای میدانی به خصوص با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و کارشناسان شهرستان، اقدامات مناسب و ملموسی در جهت کاهش وکنترل این آسیب ها انجام داد.


حجت الاسلام مدبر بیان کرد: وظایف بهزیستی، تامین رفاه خیل عظیمی از معلولین جامعه و سر و سامان دادن به افراد و خانواده های نیازمند را در بر می گیرد که نقش خیرین و نیک انديشان برای کمک به این مهم قابل توجه است.

 

در این دیدار پوریا نظری که به تازگی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جهرم را عهده دار شده است با تشکر و قدردانی از توجه و نگاه کارشناسی امام جمعه جهرم نسبت به اداره بهزیستی،گزارشی از فعالیت‌ها و همچنین برنامه های آینده این اداره ارائه داد.

کد خبر 1257058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha