اجرای ویژه برنامه «گلستانه» به مناسبت اعیاد شعبانیه در کاشان

شهروندان کاشانی با حضور در ویژه برنامه «گلستانه» که به مناسبت ایام ولادت حضرت مهدی (عج) با اجرای علی یگانه در تالار شهر شهرداری روی آنتن رفت، لحظات شادی را سپری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، شهروندان کاشانی با حضور در ویژه برنامه «گلستانه» که به مناسبت ایام ولادت حضرت مهدی (عج) با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اجرای علی یگانه در تالار شهر شهرداری روی آنتن رفت، لحظات شادی را سپری کردند.

 

حجت الاسلام میثم یوسفی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان در این برنامه درباره غیبت و ظهور امام زمان (عج) وظایف منتظران، اوصاف و فضایل امام زمان سخنرانی کرد و سروش فرهمند با خوانندگی خود لحظات شادی را برای شرکت کنندگان در جشن رقم زد.

 

همخوانی گروه نورالزهرا از موسسه قرآنی نور راوند، اجرای پرهام پارسا دوست و مهزیار رزاقی از خوانندگان نوجوان کاشانی، تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره در انتظار موعود در بخش‌های دیگر برنامه «گلستانه» انجام شد.

 

پخش گزارش برنامه"لاله لیلی" با محتوای کاشت درخت و نهال در خانه شهدای هم نام با حضرت علی اکبر (ع) و برنامه "سرو قامتان" پیرامون کاشت نهال سرو توسط صاحبان مشاغل مختلف در میدان کمال الملک، گزارش افتتاحیه گالری گنجینه در این سازمان، پخش کلیپ فعالیت مجمع فرهنگی مذهبی یاوران حضرت مهدی(عج) در سالن شهدای بسیج از دیگر بخش‌های این برنامه بود که بین قسمت‌های زنده پخش شد.

 

ویژه برنامه «گلستانه» به تهیه کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه استان اصفهان پخش شد.

کد خبر 1257153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha