تلفیق مسجد و هنر، مدل موفقی برای خلق ایده ها و اندیشه های نو است

در پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ایجرود آمده است؛ تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک مدل بسیار موفق است که می تواند اندیشه های بسیار نویی را در کنار مساجد ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام محمدباقر مقدمی، امام جمعه و روح الله جعفری، فرماندار ایجرود به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، بیانیه ای منتشر کردند.

 

بسمه تعالی

من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی و هنری مساجد را فراموش نکنید ؛ البته با همکاری بسیج "مقام عظمای ولایت"

 

مساجد از ابتدایی که ذات اقدس دستور ساخت آن را صادر فرمود ه و وجود پیامبر اکرم (ص) شروع به ساختن مسجد کردند از همان ابتدا یک پایگاه قوی برای جذب مردم به سوی دین و آموزه های دینی و ارتقای فرهنگ اسلامی و قرآنی بوده است .

 

تشکیل کانون های فرهنگی و هنری در سطح مساجد ، ظرفیتی در راستای تعالی بخشی و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان را در محیطی امن و سالم فراهم آورده است . تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک مدل بسیار موفق است که می تواند اندیشه های بسیار نویی را در کنار مساجد ایجاد کند .

 

اینجانبان ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، توفیقات روز افزون تمامی خدمتگزاران این عرصه را تحت عنایات حضرت ولی عصر ( عج)  از محضر خداوند منان خواستاریم. 

 

محمد باقر مقدمی، امام جمعه شهرستان ایجرود

روح الله جعفری، فرماندار شهرستان ایجرود

کد خبر 1257161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha