حضور جوانان متعهد و کارآمد بر جلوه کانون‌های مساجد افزوده است

در پیام مشترک امام جمعه و فرماندار طارم آمده است؛ مردمی‌بودن، هدفمندی و انسجام از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و آنچه بر شکوه و زیبایی این مجموعه افزوده است حضور هزاران جوانان متعهد و کارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم و رضا انبارلو، فرماندار طارم به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، پیام مشترکی را صادر کردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مسجد خانه خدا و شریف‏ترین مکان روی زمین، جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و تربیت انسان ها است.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان طارم از مهمترین نهادهای فرهنگی در جذب جوانان به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

مردمی‌بودن، هدفمندی و انسجام از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که دستاوردها و موفقیت‌های فراوانی را در تمام حوزه ها به ارمغان آورده است، و آنچه بر شکوه و زیبایی این مجموعه افزوده است حضور هزاران جوانان متعهد و کارآمد است.

 

اینجانبان ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را به همه فعالان این حوزه تبریک می گوییم و برای تمام افراد که به اعتلای فرهنگ مسجد اهتمام داشته اند، آرزوی توفیق روزافزون و خیر دنیا و آخرت را مسئلت داریم.

 

مهدی منصوری، امام جمعه شهرستان طارم

رضا انبارلو، فرماندار شهرستان طارم

کد خبر 1257166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha