کانون های مساجد منشا تحول فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است

رجبی گفت: کانون های مساجد منشا تحول فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است و توانسته با جذب این قشر به مساجد زیرساخت های فرهنگی و معنوی را توامان در نسل آینده متحول کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امیر رجبی در آئین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسجد آقاکاظم گفت: سالروز تاسیس کانون های مساجد را به همه فعالان این عرصه در سطح مساجد استان تبریک عرض می کنم و از خدمات آنها که منشا خیر و برکات در مسجد گردیده، سپاسگزارم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جوشش نشاط و شادابی جوانان در فعالیت های مساجد نشان از توسعه فرهنگی مبتنی بر محوریت معنویت است.

 

این مقام مسئول افزود: کانون های مساجد منشا تحول فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است و توانسته با جذب این قشر به مساجد زیرساخت های فرهنگی و معنوی را توامان در نسل آینده متحول کند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های همچون کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) که در زمینه هنری به ویژه گروه سرود در استان شناخته شده است نشان می دهد که فعالیت های تخصصی هنری در کانون ها موجب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان شده است.

 

رجبی اذعان داشت: همه این فعالیت ها یعنی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان موفق عمل کرده ایم و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری گام های موثری برداشته ایم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: امروز دشمنان برنامه ریزی های خود را مبتنی بر خالی کردن مساجد متمرکز کرده اند که کانون های مساجد این توطئه شوم را خنثی کرده است.

کد خبر 1257171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha