جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ بی سابقه است

طالبی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ بی سابقه است، گفت: تبیین اقدامات دولت و دستاوردهای نظام برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و امیدبخشی به جامعه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی- صبح امروز یکشنبه (۲۱ اسفند) در شورای اداری استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری با جنگ ترکیبی بی‌سابقه دشمن مواجه بودیم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به استناد فرمایشات رهبری، جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است بنابراین تبیین اقدامات دولت و دستاوردهای نظام برای امیدبخشی به جامعه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دهه فجر مردمی بود و دستگاه‌های اجرایی اقدامات پشتیبانی داشتند، افزود: ۸۵۰ عنوان برنامه شاخص در زمینه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال شامل ۱۷ هزار ریز برنامه برگزار شد.

 

طالبی خاطر نشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال هزار و ۲۵۲ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه مهدویت نیز با رویکرد مردمی و نشاط اجتماعی برگزار شد، عنوان کرد: همچنین جشنواره شاد دفاع مقدس دانش‌آموزی با حضور چهار هزار نفر در مرکز استان برگزار شد و اکنون هم در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه امسال در برنامه‌های دهه فجر و جشن‌های نیمه شعبان با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هیچ مسئله امنیتی در خراسان جنوبی نداشتیم.

 

طالبی با اشاره به اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم، افزود: در همین راستا احتمال اقدامات ضد امنیتی دشمن وجود دارد که در این جهت همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجتماع‌هراسی و اختلال در روند آموزشی مدارس در برخی استان‌ها را شاهد بودیم، متذکر شد: در این زمینه در خراسان جنوبی هم کمیته امنیتی تشکیل شده و به متولیان امر راهنمایی‌های لازم برای مقابله با اقدمات احتمالی داده شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1257197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha