هزار سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شد

سرهنگ حیرانی گفت: در آستانه عید نوروز و ماه رمضان، توزیع یک هزار سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند در این استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار حیرانی، در  مراسم اهدای یک هزار سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند آذربایجان‌غربی که به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا استان، صبح امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه شهدا، استاندار آذربایجان‌غربی، فرمانده سپاه شهدا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه در منطقه شمال‌غرب و استان ، امرزو صبح (۲۱ اسفندماه) در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: در آستانه عید نوروز و ماه رمضان، توزیع یک هزار سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند در این استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند جزو برنامه‌های اصلی سازمان بسیج سازندگی است که در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار حیرانی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی در زمینه محرومیت‌زدایی، این جهیزیه ها تا پایان سال در میان این عزیزان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و رفع محرومیت در نقاط مختلف است که اقداماتی نظیر اهدای جهیزیه، ساخت منازل محرومین و نیز توزیع کمک‌های معیشتی از این قبیل فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر 1257212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha