معرفی یک مؤسسه برای ارائه خدمات مدیریتی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی

سازمان دارالقرآن در راستای صدور مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، مؤسسه رضوان القرآن و العترت را به عنوان مؤسسه ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی به مؤسسات و خانه‌های قرآن معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان دارالقرآن در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۷ شیوه‌نامه تقسیم‌بندی مصوب هیئت هماهنگی صدور مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، مؤسسه رضوان القرآن و العترت را به عنوان مؤسسه ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی به مؤسسات قرآنی معرفی کرد.

 

برهمین اساس با توجه به موضوع بند ب ماده ۳ شیوه‌نامه فوق الذکر این مؤسسه جهت ارائه خدمات توانمندسازی، برگزاری دوره‌های ارتقای شغلی و مهارتی، ارائه روش‌های نوین اداری، مالی و آموزشی به مؤسسات و نیز ارائه مشاوره و خدمات حقوقی و ثبتی به متقاضیان در چارچوب شیوه‌نامه ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شده است.

 

تمامی متقاضیان تأسیس مؤسسه قرآنی و تغییر در آن می‌توانند برای تسهیل و تسریع در چرخه کارشناسی و اخذ تأییدیه‌های فنی و حقوقی برای ثبت مؤسسه و صورت‌ جلسات تغییرات به این مؤسسه قرآنی مراجعه کنند.

 

مؤسسات علاقه‌مند و واجد شرایط برای بهره‌مندی از مجوز ارائه خدمات مدیریتی نیز می‌توانند به اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان‌ها مراجعه کنند.

 

علاقه‌مندان برای ثبت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و خانه قرآن به اینجا و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مراجعه به مؤسسه رضوان القرآن و العترت می‌توانند با شماره‌های ۷۷۴۷۴۲۱ – ۰۲۱، ۷۷۶۴۷۴۲۲ – ۰۲۱ و ۰۹۳۶۵۷۱۷۰۵۰ به نام خانم سالم مراجعه کنند.

کد خبر 1257217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha