جهاد خدمت و تبیین، لازمه اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه است

حجت الاسلام هرمز از اجرای جشنواره گفتمان خدمت در ۲۸ استان کشور در سال آینده خبر داد و گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه تنها با جهاد خدمت و تبیین محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حسن هرمز، مشاور رئیس کمیته امداد کشور ظهرامروز (۲۱ اسفندماه) در آیین افتتاح جشنواره گفتمان خدمت که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، اظهارکرد: جشنواره گفتمان خدمت در راستای مطالبه مقام معظم رهبری و گفتمان سازی کارهای جهادی اجرا می شود.

 


وی با بیان اینکه نباید چراغ گفتمان خدمت خاموش شود، ادامه داد: این جشنواره در راستای شناسایی، تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری، برگزار می شود.

 


حجت الاسلام هرمز از اجرای این جشنواره در 28 استان کشور در سال آینده خبر داد و گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه تنها با سرلوحه قرار دادن جهاد خدمت و جهاد تبیین محقق می‌شود.

 


در ادامه رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در سخنانی بر ضرورت رفع مشکلات ناشی از فقر در جامعه تاکید کرد و گفت:  و احساس رضایتی که از طریق خدمت به مردم بدست می‌آوریم هیچ جایی نمی‌توان یافت.

 

 

آیت‌الله محسن کازرونی خطاب به روحانیون و طلاب گفت: خدمت به مردم به آدم اعتماد به نفس می‌دهد و طلاب، فضلا ارزش‌های انسانی را با خدمت به مردم در جامعه تقویت می‌کنند.

 


وی با تاکید بر اینکه فقر به سرعت در جامعه تسری پیدا می کند، گفت: اگر حکومت دینی بخواهد باقی بماند باید فقر ریشه‌کن شود.

 


امام جمعه زنجان نیز به عنوان دیگر سخنران این جشنواره با اشاره به اینکه اگر مراجعات مردم به شما خیرین زیاد بود، ملول و خسته نشوید، گفت: کمیته امداد استان زنجان در صحنه‌های رفع محرومیت، حمایت توانمندسازی نیروهای قابل حمایت موفق عمل کرده است.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در ادامه این مراسم،  گفت: این جشنواره با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، بسیج طلاب، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و غیره به مدت سه روز برگزار می‌شود.

 


روح الله صالحی اضافه کرد: در این جشنواره دانش‌آموزان هم حضور خواهند داشت و امید است با برگزاری این جشنواره هم افزایی و همکاری بین گروه‌های جهادی شکل گیرد.

کد خبر 1257220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha