تکریم سالمندان از آموزه های دین مبین اسلام است

اکبری از اجرای طرح توانمند سازی سالمندان در الیگودرز خبر داد و گفت: تکریم سالمندان از آموزه های دین مبین اسلام است.

مریم اکبری درحاشیه شورای ساماندهی امور  سالمندان در فرمانداری شهرستان الیگودرز گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه سالمندی از مراحل انکار ناپذیر زندگی است، اظهار داشت: دين اسلام احترام به سالمندان را يک امر ضروري دانسته است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان الیگودرز و دبیر شورای سالمندان افزود: در دين مبين اسلام به عنوان نصب العين مسلمانان احترام به اين قشر تاکيد فراوان شده و آنان را مايه خير و برکت خوانده اند.

 

وی با ارائه گزارش عملکرد از مصوبات و برنامه های دستگاه های اجرایی در خصوص سالمندان، افزود: افزایش همکاری و مشارکت ادارات و نهادت ها در این زمینه ضروری است.

 

اکبری در ادامه از اجرای طرح توانمندی سالمندان در این شهرستان خبرداد و افزود:  کارگاه‌ها آموزشی، توانبخشی، ورزشی، فرهنگی، اردوی و تفریحی در این شهرستان ویژه جامعه هدف بهزیستی برگزار می شود.

 

لونی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان الیگودرز هم در این جلسه با قدر دانی از خدمات انجام شده در خصوص سالمندان در شهرستان، اظهار داشت: تکریم و احترام سالمندان در دین مبین اسلام بسیار مورد تاکید است.

 

وی افزود: رایگان نمودن اماکن و سالن های ورزشی و نیم بها شدن استخر جهت افراد سالمند و استفاده رایگان سالمندان از مکان های اسکان آموزش و پرورش در سفر های نوروزی برای سالمندان ضروری است.

کد خبر 1257241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha