زنان یکی از ارکان مهم کشور هستند

آیت الله علما،گفت: بر اساس دیدگاه اندیشمندان اسلامی خواهران یکی از ارکان مهم کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در دیدار امروز بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) بر اهمیت حضور زنان در تمام رخدادهای کشور تأکید شد.

 

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان امام راحل که گفته اند: زنان قم رهبران من هستند» گفت: این سخن امام راحل  مفهوم بلندی دارد زیرا امروز بعد از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب نقش زنان در جنگ، در پس از جنگ، دوران کرونا، کمک های پشت جبهه ، کمک های ارزشمند برای همه برنامه های انقلاب و حضور گسترده این بانوان در برنامه راهپیمایی همه موثر و ارزشمند بوده است.

 

آیت الله علما افزود: خانم ها نقش اساسی را در کشور داشته و دارند و اگر نظر امامین انقلاب بر تشکیل بسیج و اهمیت آن بارها تکرار شده اهمیت بلند این موضوع را می رساند، لذا باید توجه داشته باشیم بخش عظیمی از بسیج را خواهران تشکیل می دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ؛خاطر نشان کرد: امروز بسیج خواهران در دنیا می درخشد و منحصر به فرداست چون در هیچ‌کجای دنیا مشابه ندارد و همین حضور آگاهانه در بسیج است که انقلاب پابرجا و استوار دردنیا می درخشد و نقش بانوان بسیجی در این رابطه بی بدیل است.

 

گفتنی است: قبل از سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، برخی از بانوان بسیجی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 1257297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha