حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه حفظ شود

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به گونه ای نباشد که رستوران‌ها روزه خواری را ترویج کنند گفت: باید حرمت ماه مبارک رمضان در شهرستان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام سیدهادی موسوی-امام جمعه ماسال- یکشنبه( 21اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: باید در راستای پیشرفت صحیح، برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه مدیران باید برای سال آینده برنامه تدوین کنند افزود: در هر فصلی در جلسه شورای اداری هر رییس اداره و نهادی باید گزارشی از پیشرفت اهداف سازمانی و اداری خود را در طول فصل بیان کند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به گونه ای نباشد که رستوران‌ها روزه خواری را ترویج کنند گفت: باید حرمت ماه مبارک رمضان در شهرستان حفظ شود.

 

حجت الاسلام موسوی ضمن تشکر از آسفالت معابر و کوچه ها از سوی شهرداری های ماسال و شاندرمن در نزدیک شدن به ایام تعطیلی نوروزی تصریح کرد: در برخی از محورها ایجاد سرعت گیر های نامتعارف باعث نارضایتی مردمی‌شده که ضروری است در جمع آوری و اصلاح آن از طرف متولیان اقدام شود.

 

وی به احداث سرویس بهداشتی در خور شأن مردم شریف شهرستان و نیز مسافران در سطح دوشهر ماسال و شاندرمن تاکید و خاطرنشان کرد: پاکیزگی عمومی شهر و فضاسازی مناسب در شروع سال جدید نیز می‌تواند از مدیریت خوب شهری باشد.

کد خبر 1257314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha