حضرتزهرا (س)، الگوی تمام فضیلت‌ها و ارزش‌هاست

معاون فرهنگی دبیرخانه کانون مساجد اردبیل با بیان اینکه اخلاق، کرامت و مقابله با نفس، مهم‌ترین معیار در شناخت واقعی حضرت زهرا(س) است، گفت:حضرت فاطمه(س) الگوی تمام فضیلت‌ها و ارزش‌های والای انسانی است.

حسن مهدوی معاون فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل به خبرنگار شبستان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) مدار اصلی معرفت‌افزایی و بینش واقعی برای زنان در جامعه است که با الهام از این بزرگ بانوی اسلام می‌توان حقایق دین و معرفت به آن را درست و دقیق دریافت.

 

مهدوی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، افزود: اخلاق، کرامت و مقابله با نفسانیت بزرگ‌ترین معیار در شناخت واقعی حضرت زهرا(س) است.

 

وی تصریح کرد: بانوی فداکار اسلام در نهایت حرمت و حفظ کرامت اسلامی و دینی سعی کرد بهترین آموزه‌ها را به نسل‌های بعد از خود در صیانت از اسلام و حقایق آن منتقل کند.


معاون فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: دفاع از ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) مهم ترین درس و پیام حضرت زهرا(س) به مسلمانان است. وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی کاملی برای تمام انسان هاست، افزود: دنیا به جای الگوهای غربی، شرقی، ساختگی و سایر الگوهای مبتذل، باید از این شخصیت بزرگوار الگو بگیرد.


مهدوی با اشاره به اینکه خداوند این الگوی بزرگ را برای ما آفریده تا درس و سرمشقی برایمان باشد، اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) عالی‌ترین مقام عصمت یک بانو در جهان است و این شخصیت بزرگ نشان دهنده شخصیت بالای زن است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در ایام شهادت این بانوی بزرگ اسلام، گفت: باید برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شان ایشان و با حضور گسترده افراد به ویژه نسل جوان برگزار شود.


مهدوی اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) شهیده راه ولایت و امامت است و آن حضرت بانوی بزرگواری است که در تمام ادوار زندگی نمونه بود و زنان با الگوگیری از این حضرت می توانند در تحکیم، ایجاد صمیمیت و محبت در خانواده ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشند.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 125734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha