برپایی سفره های ساده افطاری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

به گفته میرزایی، همزمان با ماه مبارک رمضان، سفره های ساده افطاری به همت کانون انس با قرآن و عترت اساتید از روز یازدهم ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، بهمن میرزایی، دبیر کانون انس با قرآن و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سنت های حسنه ایرانی برپایی سفره های افطاری ساده برای روزه داران و میهمانان این ماه است.

 

وی افزود: این نوع افطاری دادن، روزه‌داران را پای سفره افطار نشاندن، برجسته کردن روح ساده زیستی در معارف اسلامی و تناول غذای همراه با معنویت است.

 

میرزایی افطاری دادن را نوعی احسان خواند و خاطرنشان کرد: نبود تشریفات ‌ از ویژگی‌های افطاری‌های ساده است و افراد بیشتری را مهمان ضیافت الهی در ماه رمضان می‌کند و با همین رویکرد  سفره های ساده افطاری از روز یازدهم ماه مبارک رمضان(چهاردهم فروردین) تا انتهای ماه مبارک هر شب در مسجد طه دانشگاه با مشارکت و همکاری اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: بزرگوارانی که تمایل به همیاری مالی در برگزاری مراسم این شبها دارند با کانون انس با قرآن و عترت اساتید  ۰۹۱۲۳۳۹۷۸۵۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 1257360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha