تقویت فرهنگ دینی راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی مسجد محور، گفت: تقویت فرهنگ دینی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی ملکی امروز در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم تقی زاده، اظهار داشت: تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، مهم ترین گام در مقابله با توطئه دشمن است.

 

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه کوهنانی با تاکید بر ضرورت تقویت هر چه بیشتر روحیه دینی و اعتقادی، بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب برای جامعه و به ویژه نسل جوان، آگاهی‌های لازم را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان ارائه شود.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه قشر نوجوان و جوان، خاطرنشان کرد: بایستی با برنامه ریزی صحیح فرهنگی تمام نقشه های شوم آنها را خنثی نماییم.

 

حجت الاسلام ملکی خدا محوری و باور به اعتقادات را ضامن سعادت بشریت امروز از گزند دشمنان اسلام دانست و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب جوانان را به الگو گیری از اهل بیت علیهم‌السلام دعوت نمود.

 

کد خبر 1257378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha