۱۰۵ نخبه قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر شدند

طاهری گفت: ۱۰۵ نفر از فعالان، مربیان، حافظان و قاریان، پژوهشگران و نخبگان قرآنی در راستای حمایت از این قشر معنوی عضو صندوق اعتباری هنر شدند و از خدمات و مزایایی این صندوق بهره مند خواهند شد.

مهدی طاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 105 نفر از فعالان، مربیان، حافظان و قاریان، پژوهشگران و نخبگان قرآنی در راستای حمایت از این قشر معنوی عضو صندوق اعتباری هنر شدند و از خدمات و مزایایی این صندوق بهره مند خواهند شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون بسیاری از نخبگان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر شده اند و تلاش می کنیم تا این تعداد نیز افزایش یابد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و سایر خدمات این صندوق از مزایایی آن است که نخبگان قرآنی از این پس می توانند از آن بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق فرآیند جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر، جامعه قرآنی نیز می توانند از مزایای هنر کارت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام های قرض الحسنه و بلاعوض استفاده کنند.

 

طاهری اذعان داشت: امیدواریم با همراهی این صندوق جامعه قرآنی استان نیز بتواند در حیطه اقتصاد فرهنگ و هنر مورد حمایت قرار گیرد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تلاش می کنیم تا دیگر فعالان عرصه قرآنی نیز در چتر حمایتی این صندوق اعتباری قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1257407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha