نمایشگاه‌های قرآنی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در گلستان برپا می‌شود

دیلم از برپایی نمایشگاه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان گلستان خبر داد.

حسن دیلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق جهاد تبیین است، اظهارکرد: نسل امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دریافت مفاهیم ناب قرآنی و آموزه‌های دینی است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در برگزاری هر برنامه‌ای به‌ویژه در حوزه‌های قرآنی، رویکرد تربیتی و تبیینی خواهیم داشت و برپایی نمایشگاه‌ها نیز از همین اصول تبعیت می‌کند.

 

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که مورد استقبال مردم قرار گرفت برپایی نمایشگاه «مصیر» همزمان با اعیاد شعبانیه با موضوع آموزه‌های مهدوی ‌بود. این نمایشگاه در قالب بازی و مسابقه تدارک دیده شده بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

 

دیلم ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ماهی که از آن به عنوان بهار قرآن یاد می‌شود نیز برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی نمایشگاه‌ها با موضوعات قرآنی تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای اینکه بتوانیم متناسب با نیاز و سلایق مخاطبان اقدام به برپایی نمایشگاه قرآنی کنیم، در حال انجام است و در ماه مبار‌ک رمضان شاهد شکوفایی بسیاری از طرح‌هاو برنامه‌های قرآنی در استان خواهیم بود.

 

کد خبر 1257411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha