حضور پررنگ جانبازان در صحنه های نبرد امنیت کشور را تامین کرد

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود و جوانان باید از فداکاری جانبازان درس بیاموزند، گفت: حضور پررنگ جانبازان در صحنه های نبرد امنیت کشور را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام دهدار، رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش امروز (دوشنبه ۲۲ اسفند) در آیین تجلیل از جانبازان ستاد ارتش در دوران دفاع مقدس با اشاره به چهار هزار و 800 شهید ارتش و 141 شهید ارتش در بیست و دوم اسفند و تاسیس بنیاد شهید در سال 58 گفت: امروز از مقام شامخ شما جانبازان که در دوران جوانی از ناموس، شرف و غیرت ایرانی حراست، صیانت و پاسداری کردید، تجلیل می کنیم، نه تنها در این روز بلکه هر روزی را که بر ما می گذرد روز شماست و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

 

 

حجت الاسلام دهدار تصریح کرد: شما عزیزان همچنان زخم آن دوران سخت را بر بدن دارید و همه ما مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های شما عزیزان هستیم. تمام مسئولان، دولتمردان و متولیان امور مدیون شما هستند. شما در صحنه های فداکاری حاضر بودید و همیشه حافظ این کشور و مرز و بوم هستید.

 

 

وی ادامه داد: برخی سیاسیون معتقدند که فلان کمیسیون و قرارداد و یا مذاکره سایه جنگ را از کشور دور کرد در حالی که این تلاش شما جانبازان بود که سایه جنگ را از این مرز و بوم دور کرد مقام شما در درگاه خدا ماجور است و این برنامه تجلیل عینی و قطعی در پیشگاه عدل الهی است و خداوند در روز قیامت اجر و مزد بی پایان به شما عنایت می کند.

 

 

حجت الاسلام دهدار تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود و آیندگان باید رسم مردانگی را از فداکاری و ایثارگری شما جانبازان بیاموزند که برای حفظ و حراست از کشور جان خود را فدا کردید و مقاومت کرده و زیر بار ظلم و زور، دشمنان قسم خورده انقلاب و فرصت طلب نرفتید که همواره این دشمنان با تحریم، تخریب و تطمیع بنا داشتند که انقلاب از صحنه روزگار حذف شود آنها تلاش کردند ایثارگران را از صحنه مبارزه خارج کنند و باید جوانان بدانند و از مردانگی شما مردان روزگار درس بیاموزند.

 

 

وی گفت: ما پیرو مکتب سیدالشهدا هستیم و همچنان که سیدالشهدا و یارانشان زیر بار زور نرفتند و نام امام حسین (ع) بر تارک تاریخ می درخشد، نام شما نیز تششع مدام تاریخ انقلاب است که از نظر تدین، خدا باوری و خدا محوری همواره الگوی جامعه هستید و همگان باید از شما درس آموزی کنند. حضور شما در تمام صحنه ها با افتخار بوده است و این حضور شما توانست امنیت کشور را تامین و ما را در پیروزی امیدوار کند.

 

کد خبر 1257420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha