برگزاری کلاس روخواني و روانخواني ويژه ماه مبارک رمضان در بيجار

حجت‌الاسلام مختاري‌نيا از برگزاري کلاس روخواني و روانخواني قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در اين شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاري‌نيا_رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار_ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در سطح موسسات قرآنی شهرستان برگزار می‌شود.


وی افزود: گسترش فرهنگ قرآني و ترويج فرهنگ اصيل اسلامي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين برنامه‌ها در اداره تبليغات اسلامي بوده است.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا عنوان کرد: اين محفل با هدف آشنا كردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي، قرآني و پيروي از آموزه‌هاي قرآني در بيجار برگزار مي‌شود.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار افزود: اميدوارم مردم مومن و خداجوي شهرستان بيجار بويژه قشر جوان مثل هميشه با حضور گرم و صميمي خود زينت بخش اين محفل الهي و نوراني باشند.

 

حجت‌الاسلام مختاري‌نيا ماه مبارک رمضان را فرصتي مناسب در راستاي ارتقا فرهنگ ديني دانست و بيان داشت: ارتقاي فرهنگ ديني در جامعه و تلاش در راستاي جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ غني اسلامي مهم‌ترين راه مقابله با عمق دسيسه‌هاي دشمنان است.

 

وی عنوان کرد: آنچه در اين ماه مي‌تواند در تقويت باورها و اعتقادات ما مؤثر واقع شود شب زنده داري و مأنوس شدن با قرآن است .


رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار افزود: ماه رمضان ماه مصون‌سازي افکار و کردار از آلوده شدن به گناهان است و اين مسئله‌اي است که همه بندگان شايسته خداوند براي دستيابي به چنين مرحله‌اي از بندگي تلاش مي‌کنند.

کد خبر 1257428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha