انقلاب اسلامی پدید آورنده یک میدان جدید اندیشه ورزی است

سردار سلیمانی با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پدید آورنده یک میدان جدید اندیشه ورزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران  پیش از ظهر امروز در همایش « دختران حاج قاسم» در یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی فرهنگ عاشورا در جهان امروز است  و امام حسین بودن نیز از ویژگی های بارز این انقلاب است.

 

وی افزود: در زمانه ای که تمدن مادی غرب چهره های فریبنده ای عرضه کرد و قصد داشت از طریق همین چهره های مادی، دنیا را از معنویت خالی کند، ملت بزرگ ایران فرهنگ عاشورایی خود را حفظ کرد و به داشتن این فرهنگ مفتخر است.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت ارزشی دارد که قابل توصیف نیست و باید در جهاد تبین با ابزار هنر سینما، هنر ادبیات، رمان و سایر هنرها نسبت به ترویج این فرهنگ در بین سایر اقشار جامعه بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی به مانند رنسانس پدید آورنده یک عصر جدید در دنیا بود و یک میدان جدید اندیشه ورزی خلق کرد و باعث شد تمام آموخته هایی که ملت های دنیا در مسیر آن حرکت کردند از هم بپاشد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی معنا و مفهوم و هندسه قدرت را تغییر داد و به نفع محرومان جهان اصلاح کرده است، تأکید کرد: امروز تمدن غرب هیچ چیز برای عرضه به بشریت ندارد و هر روز بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گسترش اسلام در نقاط مختلف دنیا را متأثر از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با حقیقت ایران قوی مواجه شده است.
 

سردار سلیمانی فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی را برای مقابله با پیشرفت‌های این نظام الهی دانست و بیان کرد: دشمن سعی داشت در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده خود ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند.

 

 

 

کد خبر 1257453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha