انتظاری که در حوزه حمایت از دانش بنیان ها و تولید داشتیم برآورده نشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در حوزه عملیاتی شدن شعار سال ضعیف عمل کردیم، گفت: انتظاری که در حوزه حمایت از دانش بنیان ها و تولید داشتیم، برآورده نشد.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تحقق شعار سال گفت: عملکرد دولت و تمامی دستگاه ها در حوزه اجرا و عملیاتی کردن شعار سال خیلی ضعیف بود البته نمی خواهیم مقصر را دولت و دستگاه ها بدانیم به هر حال از اوایل نیمه دوم سال یک سری چالش ها در کشورمان ایجاد شد و آن چالش ها هزینه سنگینی برای کشور ما به بار داشت از جمله این هزینه ها این بود که در هدف گذاری که برای تحقق شعار سال شده بود افکار عمومی و وقت مسئولان درگیر مسایل حاشیه ای شد که دشمنان ما ایجاد کردند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل چالش های امنیتی و اقتصادی که از نیمه دوم سال برای کشور ایجاد شد، اثرات مثبتی که باید سیاست های کلان و بودجه 1401 برای کشور می داشت را نداشتیم. اثرات مثبت هر قانون بودجه از نیمه دوم سال است. از نیمه دوم سال کشور درگیر مسایلی شد که اولویت و اهمیت آن شاید از برخی سیاست گذاری ها بیشتر بود.

 

وی ادامه داد: شرایطی که در حال حاضر می بینیم حکایت از این دارد که توقعی که در حوزه حمایت از دانش بنیان ها و اشتغال و تولید داشتیم، برآورده نشد و امیدواریم سال آینده با بودجه ای که مصوب شده است شرایط خوبی را در حوزه دانش بنیان، تولید و اشتغال ایجاد کنیم و به صورت عملی شاهد عملی شدن تاکیدات رهبری باشیم.

کد خبر 1257476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha