سرمایه گذاری های منطبق با  اسلام با ابتکار اولین بانک بین المللی دیجیتال اسلامی رونق می گیرد

اولین بانک دیجیتالی اسلامی در انگلیس از راه اندازی حساب های چند ارزی جدید خود خبر داد که به مشتریان این امکان را می دهد تا پول خود را به صورت شش ارز مختلف منطبق با اصول اسلامی نگهداری و ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «zawya» ، اولین بانک بین المللی دیجیتال اسلامی در انگلیس به نام «نومو» حساب ها و کارت های چند ارزی راه اندازی می کند.

 

اولین بانک فرامرزی کاملا دیجیتالی منطبق با اصول شریعت از راه اندازی حساب های چند ارزی جدید خود خبر داد که به مشتریان این امکان را می دهد تا پول خود را به صورت شش ارز مختلف منطبق با اصول اسلامی نگهداری ، خرج و ارسال کنند.

 

حساب‌های جدید به مشتریان کمک می‌کنند تا از هزینه‌های مبادله در صندوق و هنگام ارسال پول اجتناب کنند و راه‌حل پرداخت دیجیتالی راحت و ایمن را ممکن می‌سازد.

 

«نومو» خدمات بانکی بین المللی را برای مشتریان خود در کشورهای خاورمیانه ای ساده می کند.

 

«عبدالله التویجری»، عضو هیئت مدیره بخش دیجیتال  بانک بین المللی دیجیتال اسلامی در این باره گفت : اقدام به راه اندازی حساب ها و کارت های چندارزی مکمل استراتژی «نومو» برای تقویت مداوم تجارت دیجیتال است.

 

وی افزود: مشتریان ما اکنون می‌توانند از طریق بهترین راه حل‌های دیجیتال متناسب با سبک زندگی خود به تجربیات بانکداری دسترسی داشته باشند.

 

التویجری گفت: حساب جدید چند ارزی «نومو» به مشتریان این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌های خود را با شش ارز مختلف که همگی به یک کارت مرتبط هستند، انجام دهند، بنابراین یک راه حل جامع بانکی ارائه می‌دهد که به مشتریان امکان می‌دهد به جای حمل چندین کارت بانکی یا پول نقد از آن استفاده کنند.

 

نومو به عنوان یک بانک صرفا دیجیتال اسلامی از فناوری برای ایجاد کارایی و تجربه بانکداری در سطح جهانی برای مشتریان در مقایسه با موسسات مالی قدیمی استفاده می‌کند.

 

حساب‌های چند ارزی این بانک برای مسافران و سرمایه‌گذارانی با دارایی‌های بین‌المللی که به روشی سریع، ایمن و مقرون به صرفه برای ارسال و دریافت پول در سراسر مرزها نیاز دارند، طراحی شده است.

 

همه مشتریان «نومو» می‌توانند در عرض چند ثانیه حساب‌های ارزی جدید باز کنند و بلافاصله با نرخ‌های رقابتی بازار مبادله کنند.

 

تمام حساب‌های ارزی جدید به‌طور خودکار به کارت نقدی «نومو» و «اپل پی» مرتبط می‌شوند که می‌توانند در سطح جهانی بدون کارمزد کارت بین‌المللی استفاده شوند.

 

«شان گیلکریست»، مدیر عامل «نومو» در این باره گفت: حساب‌های ارزی جدید وضعیت «نومو» را به عنوان یک بانکداری دیجیتال کاملا بین‌المللی تقویت می‌کند و به عنوان حساب بانکی بین‌المللی اولیه برای بسیاری از مشتریان ما عمل می‌کند.

 

وی افزود: تمرکز ما این است که به مشتریان اجازه دهیم به آسانی ارز محلی پرداخت کنند و تراکنش‌های فرامرزی انجام دهند بدون اینکه هزینه‌های بالا پرداخت کنند.

 

«گیلکریست» گفت: با توجه به اینکه پرداخت‌های فرامرزی در سال 2022 به بیش از 390 میلیارد دلار رسیده است، مصرف‌کنندگان دائما به دنبال انتقال دهنده هایی هستند که کارمزدهای پایینی را دریافت کنند.

 

ماموریت «نومو» این است که بانکداری بین المللی، سرمایه گذاری و امور مالی را برای مشتریانی که به دنبال دسترسی به بازار جهانی و تجربه خدمات مالی در سطح جهانی هستند به طور کاملا اسلامی و منطبق با اصول شریعت در دسترس قرار دهد.

 

«نومو» اولین بانک دیجیتال منطبق با شریعت در جهان است که برای مشتریان خاورمیانه‌ای که به دنبال تجربه بانکداری جهانی هستند، ساخته شده است. نومو، بانکداری و سرمایه گذاری بین المللی را برای ساکنان و شهروندان خاورمیانه آسان تر می‌کند.

 

دفتر مرکزی نومو در پایتخت بانکداری در لندن،پایتخت انگلیس مستقر است و از فناوری های پیشرفته برای راه حل های دیجیتالی نوآورانه برای مشتریان خود استفاده می‌کند.

کد خبر 1257493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha