برنامه ها و فعالیت ها درحوزه حج درنشست شورای مدیران بعثه بررسی شد

برنامه ها و فعالیت های معاونت ها و مدیریت های بعثه در حج در نشست شورای مدیران بعثه مقام معظم رهبری مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، درآخرین نشست شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری در سال 1401 که امروز به ریاست حجت‌الاسلام ‌ والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد، معاونین بین الملل، توسعه مدیریت و منابع و چند تن از مدیران بعثه مقام معظم رهبری ضمن اشاره به برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته درحوزه حج، نقطه نظرات خود را در خصوص شعارحج پیش روبیان کردند.

 

دراین نشست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ازهمگان خواست که با اجرای به موقع برنامه ها، برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر و پاسخگویی به نیازهای ضیوف الرحمان هرچه بیشتر تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با برشمردن محورهایی که در شعارهای حج یک دهه گذشته مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: در شعارحج پیش رو محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری برجسته خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ‌ والمسلمین نواب همچنین با اشاره به تحولات ایجاد شده در روابط تهران- ریاض خواستار تشکیل کمیته ای از معاونین بعثه و سازمان حج و زیارت برای بررسی فرصت هایی شد که با برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور در حوزه حج و زیارت شکل خواهد گرفت.

کد خبر 1257534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha