دشمن بداند نسل نو پایبند به ارزش های انقلاب و حافظ راه شهدا هستند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: شهدا مظلوم هستند ولی شهادت در کشور ما مظلوم نیست، دشمن در خواب غفلت است، قطعا نسل‌های موجود و آینده ایران اسلامی حافظ راه شهیدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران- شامگاه(۲۲اسفند) در آئین بزرگداشت روز شهدا که با حضور خانواده های معظم شهدا در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار ساری برگزار شد، اظهار کرد: شهدا مظلوم هستند ولی شهادت مظلوم نیست، یعنی ما نباید بگذاریم شهادت مظلوم باشد، امام حسین (ع) و همه شهدا مظلوم هستند، وای به روزی که شهادت مظلوم باشد.

 

وی با بیان اینکه عدم همراهی نوجوانان و جوانان امروز با فریب خوردگان در حوادث اخیر به درستی نشان داد این نسل با ارزش های دینی و انقلابی همراه هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس بچه‌های ۱۳ ساله شناسنامه خود را دستکاری کردند تا برای دفاع از دین اسلام به میدان بروند، اگر شهادت هنوز هم مشتری دارد و مظلوم نیست‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود و در مقابل حرکت های ضد ارزشی که توسط دشمنان انقلاب مدیریت می‌شود مقاومت کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد بگوید دهه هشتادی و نودی ها با نسل دیروز فاصله دارند اما من به شما قول می‌دهم که نسل امروز اگر بهتر از دهه پنجاهی‌ها نباشد بدتر از آنها هم نیست؛ این نسل میراث شهدا را حفظ کرده است و این فرهنگ به برکت برگزاری همین مراسم‌ها و یادواره ها استمرار خواهد داشت.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: ناسپاسی است اگر یک مدیری در یک دستگاه بخواهد به مردم کم توجهی کند یا به مراتب تکریم بی توجه باشد، این ناسپاسی است و قطعا مسئولیت دارد.

 

کد خبر 1257556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha