دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی بین مجموعه های مردمی است

حجت الاسلام پورآرین گفت: دشمنان با صرف هزینه های گزاف و پای کار آوردن ابزارها و رسانه های مختلف به دنبال تقویت شکاف اجتماعی بین مجموعه های مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین- در همایش توجیهی طرح مهرواره محله همدل ویژه ماه مبارک رمضان که امروز (سه شنبه، ۲۳ اسفند) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: دشمنان در طراحی ها با صرف هزینه های گزاف و پای کار آوردن ابزارها و رسانه های مختلف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و تقویت شکاف اجتماعی بین مجموعه های مردمی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: با این جهت گیری دشمن، مقام معظم رهبری تذکراتی در ارتباط با نقشه علمیاتی دشمن دادند و فرمودند «ایجاد همدلی، تقویت امید و زمینه سازی برای پای کار آوردن همدلانه همه مردم در راستای تقویت پیوند های اجتماعی»، از همین رو هم جهت گیری سازمان تبلیغات اسلامی تقویت پیوندهای اجتماعی است و مهرواره محله همدل را طراحی کردند که محور عملیاتی همه کنشگران است.

 

وی عنوان کرد: دشمن ۲ طراحی اصلی دارد طرح حکمرانی در فضای مجازی و قطع پیوندهای اجتماعی که برای خنثی کردن این موضوع، محله همدل طراحی و تنظیم شده است و محور عملیات، تقویت امید در مردم و تقویت پیوندهای اجتماعی است.

 

حجت الاسلام پورآرین در ادامه با اشاره به برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: اعزام ۶۰۰ نفر ار مبلغات و مبلغان به مناطق شهری  روستایی، ادارات و محافل خانگی برای امر تبلیغ، پیگیری برای شبکه سازی فعالان شبکه روایت گران، ایجاد شبکه رابطان بانوان با محوریت امامان محله و روستا تحت عنوان راهبران محلات، شبکه رابطین نوجوان و اجرای برنامه های قرآنی از جمله برنامه ها در ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1257672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha