طرح «لوازم سرزندگی» را بچه های مسجد اجرایی کنند

قاسمیان گفت: پیشنهاد می دهد که در سال جدید در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد، طرح «لوازم سرزندگی» را بچه های مسجد اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رضا قاسمیان امروز (23 اسفندماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آنچه امروز زوج های جوان به آن نیاز دارند لوازم زندگی نیست بلکه لوازم سرزندگی است که موجب حیات و دوام خانواده و کاهش طلاق در جامعه می شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: پیشنهاد می دهد که در سال جدید در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد، طرح «لوازم سرزندگی» را بچه های مسجد اجرایی کنند.

 

وی ادامه داد: این طرح شامل تهیه یک بسته فرهنگی شامل «سجاده، کتاب و توپ» است که به وسیله آنها معنویت، تفکر و سلامت جسمانی را کسب می کنند و موجب تداوم زندگی جمعی می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: غفلت و روزمرگی آفت بسیاری از کارها شده هست و حتی کارهای اساسی از جمله ارتباط با خداوند متعال، تدبر و تفکر و سلامت جسمانی فراموش شده و آسیب جدی به روابط فردی و اجتماعی افراد وارد کرده است.

 

قاسمیان افزود: اگر بچه های مسجد بتوانند مانور فرهنگی مناسبی در خصوص این طرح داشته باشند قطعاً در آینده شاهد رشد اجتماعی در بخش های مختلف جامعه خواهیم بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تاکید کرد: مساجد ظرفیت های بزرگی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دارند و بچه های مسجد باید تلاش کنند تا از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری کنند.

کد خبر 1257695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha