مساجد و رسانه ها در راستای تبیین پیام روز جمهوری اسلامی تلاش کنند

مخلص الائمه گفت: روحانیون، مجموعه فرهنگی مساجد و رسانه ها در راستای تبیین پیام روز جمهوری اسلامی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه امروز سه‌شنبه(23 اسفند) در نشست گرامیداشت ستاد روز قدس استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولان در استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی، گفت: این روز باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی بیش از پیش تبیین شود.

 

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه 12 فروردین ماه تکمیل کننده حلقه دهه فجر است، افزود: رویداد مهمی به لحاظ سیاسی و تاریخی در این روز بزرگ رقم خورده است که باید بیش از پیش برای همگان تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه این رویداد یکی دیگر از دیگر موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و مسولان فرهنگی، مدیریت و روحانیون مساجد در این راستا تلاش کنند و به تبیین این مهم بپردازند.

 

استاندار استان مرکزی در ادامه به روز جهانی قدس و راهپیمایی این روز اشاره کرد و گفت: تدابیر لازم برای برپایی راهپیمایی این روز اندیشیده شود و به دلیل اینکه مردم در این روز، روزه دار هستند مسیر راهپیمایی باید کوتاهتر پیش بینی شود.

 

مخلص‌الائمه در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، بیان کرد: ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز و سفرهای نورزی با هم متقارن شده است و باید اقدامات لازم برای امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در داخل شهر و جاده‌ها صورت گیرد.

کد خبر 1257712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha