مدیر کانون صدیقه اطهر (س) جیرفت در جشنواره بین المللی سردار دلها تجلیل شد

مجید خوبی زاده گفت: از صمدالله سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) و نویسنده جیرفتی در جشنواره بین المللی سردار دلها در تهران تجلیل شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از صمدالله سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) و نویسنده جیرفتی در جشنواره بین المللی سردار دلها در تهران تجلیل شد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: همچنین در بخش رونمایی از کتاب های کودکان این جشنواره از ۳ جلد کتاب تألیف سعیدی تحت عنوان مامان جونی ا، ۲ و ۳ رونمایی شد.

 

 

وی اظهار کرد: سعیدی تاکنون بیش از ۴۰ جلد کتاب در حوزه های دین و مذهب برای گروه های سنی مختلف تالیف کرده که از این تعداد ۱۲ جلد برای کودکان تالیف شده است.

خوبی زاده ادامه داد: سعیدی در تألیف کتاب های کودکان سعی کرده تا با زبان شعر آنها را با زندگی ائمه اطهار (ع) آشنا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که سعیدی از چهره های ماندگار  قرآنی است، عنوان کرد: رویکرد فعالیت ها و برنامه های کانون صدیقه اطهر (س) در حوزه قرآنی است و تاکنون قرآن آموزان بسیاری را تربیت کرده است.

وی ضمن تبریک به سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س)، خاطرنشان کرد: در بین فعالان مسجدی کانون های مساجد جنوب کرمان چهره های شاخص و همچنین استعدادهای درخشانی داریم که باید با شناسایی زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کرد.

کد خبر 1257750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha