صعود ۲۰ پله‌ای گلستان در شاخص‌های مرتبط با فعالیت‌های قرآنی/ سند توسعه فعالیت‌های قرآنی استان تدوین شد

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: استان گلستان در موضوعات مربوط به برگزاری مسابقات و فعالیت‌های قرآنی از جایگاه بیست و چهارم کشور به رتبه چهارم صعود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در مراسم تقدیر از قهرمان قرآنی جهان اسلام «امیرحسین رحمتی» با بیان اینکه ظرفیت‌های قرآنی خوبی در استان وجود دارد، اظهارکرد: باید برای بار دیگر کسب این موفقیت بزرگ را به مردم و جامعه قرآنی استان تبریک بگویم. ضمن اینکه به دست آوردن این موفقیت چند پیام معنادار به همراه دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اینکه یک جوان دهه هشتادی با شرکت در کرسی‌ها و محافل قرآنی در معرض نفحات قرآنی قرار گرفت و در تمامی مسابقات قرآنی اوقاف در رده سنی دانش‌آموزی، رتبه‌های نخست را کسب کرد.

 

وی «امیرحسین رحمتی» را الگویی برای جوانان دهه هشتادی دانست و گفت: کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی یک اتفاق بسیار بزرگ است و خوشحالیم که در گام دوم انقلاب، قهرمان قرآنی جهان اسلام از این خطه درخشید.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با اشاره به تدوین سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان افزود: توسعه این فعالیت‌ها با راهبری نماینده ولی فقیه و دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان انجام شده است.

 

وی افزود: براساس اعلام مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، گلستان در خصوص انجام فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی، این استان با صعود ۲۰ پله‌ای به جایگاه چهارم کشور دست یافت.

 

 

کد خبر 1257780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha