فعالان مسجدی در عرصه جهاد تبیین پیشتاز هستند

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اهمیت جایگاه نیروهای فعال مسجدی در جریان سازی گفتمان انقلابی و مهدوی گفت: فعالان مسجدی در عرصه جهاد تبیین پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان با حضور در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که چهارشنبه ۲۴ اسفند در سالن همایش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: فعالان مسجدی در عرصه جهاد تبیین پیشتاز هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: امروزه نیروهای مومن و انقلابی فعال در مساجد با بهره مندی از ظرفیت مسجد در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

وی با اشاره به ظرفیت بی بدیل نیروهای توانمند مسجدی اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی رسانه ای خود بانوان و جوانان را هدف تیررس تهاجم های پی در پی قرار داده است بدون آنکه بداند که این تلاش های هیچ ثمره ای به همراه ندارد.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان در جریان اغتشاش های اخیر به خوبی نشان دادند که آگاهانه و خردمندانه فریب این ترفندها را نمی خورند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هریک از فعالان مسجدی با درک جایگاه خود در این فتنه ها و آشوب های اخیر به خوبی عمل کردند و با درک اهمیت جهاد تبیین نگرش خود را نسبت به انقلاب اسلامی وسیع کردند تا به خوبی از آن دفاع کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1257794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha