ریل گذاری جدیدی در حوزه فرهنگ و هنر مازندران درحال رقم خوردن است

جوادی گفت: تلاش داریم در آینده در حوزه توسعه فرهنگی هنری مازندران مهد هنرمندان و نویسندگان و شعرا، ریل گذاری شود و با کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان بسته های متنوع فرهنگی و هنری به جامعه ارائه شود که لازمه تحقق این مهم هم افزایی می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران- امروز( ۲۴اسفند) در آئین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان این اداره کل، از بازنشستگان دستگاه فرهنگ و هنر استان بعنوان سرمایه های حوزه فرهنگ و هنر این خطه از شمال کشور یاد و اظهار کرد: تلاش داریم از ظرفیت این قشر بعنوان مشاوران فرهنگ و هنر بهره مند شویم.

 

وی با بیان اینکه  ساماندهی و نظم بخشی به حوزه ها و زیرمجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در دستور کار قرار دارد، افزود: نظام بخشی به حوزه های مختلف نظیر رسانه ها،‌موسسات، هنرهای نمایشی و ... به طور جد مورد توجه است.

 

جوادی ضمن اشاره به برخی از موفقیت های این اداره کل شامل جشنواره های فیلم، تئاتر، موسیقی و مد و لباس فجر،‌همایش صالحان،‌جشنواره گنبد فیروزه ای، اشکواره حسینی و ...گفت: ریل گذاری در حوزه فرهنگ و هنر را پیگیر بوده و هستیم.

 

وی  اذعان کرد: تلاش داریم در آینده ای نزدیک در حوزه توسعه فرهنگی هنری استان ولایتمدار و شهید پرورمازندران مهد هنرمندان و نویسندگان و شعرا، ریل گذاری خاصی اتفاق افتد و با کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان بسته های متنوع فرهنگی و هنری به جامعه  ارائه  شود که لازمه تحقق این مهم، تعامل و  هم افزایی همگان است.

 

جوادی با بیان اینکه جشنواره نوجوان مازنی از جمله برنامه هایی است که بین دیگر اقشار جامعه از جمله نسل نو با دستگاه فرهنگ و هنر استان ارتباط برقرار شود، بیان کرد: بسته فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در رویداد های ملی و بین المللی اراده شود.

 

وی با بیان اینکه انتخاب شهر برتر فرهنگی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: مشاهیر و مفاخر متعددی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه ارباب و رجوع این ادراه کل هستند که باید به بهترین نحو ممکن از خدمات دستگاه فرهنگ و هنر استان برخوردار شوند.

 

 

کد خبر 1257800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha