کلینیک‌های گفتمانی با هدف حفظ دانش آموزان از آسیب های اجتماعی در مازندران تشکیل می‌شود

حجت الاسلام جعفری گفت: تلاش داریم به زودی قرارگاه مربیان تلفنی در استان مازندران مستقر شود تا دست آوردهای خوبی در بحث حفظ دانش آموزان از آسیب های اجتماعی به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،حجت الاسلام علی جعفری- معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور-امروز(۲۴اسفند) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران-  ضمن تقدیر از حمایت های نماینده مقام معظم رهبری در استان از کمیته امداد، اظهار کرد: باهدف رسیدگی به  جوانان  مناطق محروم و همچنین  برطرف نمودن تفاوت سن مددکاران و نوجوانان و همگرایی با قشر جوان، سیستم مربی تلفنی از سال گذشته در کمیته امداد راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه اکنون سه هزار دانش آمور با مربیان تلفنی که از تهران با آنها تماس گرفته می شود در ارتباط هستند، گفت: تلاش داریم به زودی قرارگاه مربیان تلفنی در استان مازندران مستقر شود  تا دست آوردهای خوبی در بحث حفظ دانش آموزان از آسیب های اجتماعی به همراه داشته است.
 

حجت الاسلام جعفری افزود: در این طرح دو هدف شامل شناسایی نوجوانان آسیب دیده و پشتیبانی از آنان با ایجاد کلینیک های زنجیره ایی رز در سراسر کشور و شناسایی استعدادها و رویش های جدید در خانواده بزرگ امداد مد نظر است.
 

وی با بیان اینکه کلینیک رز با برون سپاری تابلو کلینیک و ارتباط گیری با مراکز دیگر می تواند درآمد زایی و خدمت به محرومین را با الویت حضور روحانیون و طلاب کنشگر به عنوان  مدیران این کلینیک ها انجام دهد، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی برای قشر جوان که دشمن درصدد فریب دادن آنها و ناامید شدنشان از انقلاب اسلامی است، سرمایه گذاری برای آینده است.
 

 

کد خبر 1257818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha