ویژه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های سازمان را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مصطفی باقر بیک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز(۲۴ اسفند) به  برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: فردا شب که آخرین پنچ شنبه سال، غباروبی مساجد سطح استان بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم محوری غباروبی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام زاهدان و یکی از مساجد اهل سنت خواهیم داشت، افزود: مراسمات جزء خوانی در مساجد، هیئات مذهبی و خانه های دین و زندگی در  طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همچون سنوات گذشته مراسم جزء خوانی در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش می شود.

 

باقربیک یادآور شد:  کرسی های تلاوت قرآن کریم را با دعوت از قاریان ممتاز کشوری و استانی در سطح استان،  یادواره شهدا و کرسی تلاوت قرآن کریم درب منازل شهدا، اعزام مبلغین و مبلغان به سطح استان، برپایی سفره های اطعام در مساجد و هیئت مذهبی، سلسله نشست های تربیتی و معنوی نسل پیشرو از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان است.

 

وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا،جشن میلاد امام مجتبی علیه السلام با پهن کردن سفره افطاری دو کیلومتری در زاهدان،  مراسمات شب های قدر، اجرای استقبال معنوی،کعده های طلاب و روحانیون، اهدای کتاب و بسته های فرهنگی در برخی نقاط، جشن روزه اولی ها و اعتکاف رمضانیه از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.  

کد خبر 1257884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha