برگزاری طرح "ضیافت بهاری" در سیستان و بلوچستان

طرحی با عنوان "ضیافت بهاری" با برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفته، طرحی با عنوان "ضیافت بهاری" با برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سطح استان برگزار می شود. 

مومنی مقدم افزود: این طرح در حوزه شهرستان زاهدان در محل زائرسرای امام رضا(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خاش و مسجد امام خمینی(ره) کهورک و در حوزه سیستان در بقاع متبرکه سید باقر، بی بی دوست و حضرت ابوالفضل(ع) و در حوزه‌ شهرستان ایرانشهر در بقاع متبرکه سید مهدی ایرانشهر و سید غلامرسول چابهار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام ویژه برنامه های ضیافت الهی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در مساجد استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان از اجرای طرح "قرار دوازدهم" در استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح به یاد و نام امام دوازدهم(عج) در روز دوازدهم هر ماه، بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده در مجاور بقاع متبرکه توزیع می شود.

کد خبر 1257887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha