آران و بیدگل از مهم ترین مقاصد گردشگری مذهبی استان اصفهان است

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰ باب کلاس در قالب ۲۲ مدرسه برای میزبانی از گردشگران مذهبی، تاریخی و طبیعی آران و بیدگل کار خود را آغاز کرد.

رحمت الله مشرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰ باب کلاس در قالب ۲۲ مدرسه برای میزبانی از گردشگران مذهبی، تاریخی و طبیعی آران و بیدگل کار خود را آغاز کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی گفت: مدارس در قالب گروه های الف و ب درجه بندی شده و ۲ مدرسه هم به صورت رزرو اینترنتی اختصاص یافته است که همکاران فرهنگی می توانند از طریق سامانه eskan.medu.ir عملیات رزرو را انجام دهند و مستقیم به مدرسه مراجعه کنند

 

مشرقی افزود: آموزش و پرورش دو ستاد اسکان در شهرهای آران و بیدگل و نوش آباد برای مراجعه حضوری فرهنگیان در نظر گرفته است که این ستادها در شهر آران و بیدگل در بلوار دکتر عظیمی، جنب پارک شهید سلمانی و در شهر نوش آباد در میدان شهدا، دبیرستان شهید روحی فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد: یک مرکز آموزشی-رفاهی به نام «انوشه» در نوش آباد، مدرسه «سعدی» در سفید شهر و مدرسه زنده یاد «قندی» در ابوزیدآباد به صورت اختصاصی به منظور رفاه بیشتر مسافرین و گردشگران نوروزی تجهیز شده است.

 

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آران و بیدگل تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آران و بیدگل از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ به منظور اسکان فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه فعالیت خواهد داشت.

 

مشرقی افزود: آران و بیدگل به دلیل وجود بقاع متبرکه، مساجد و ابتیه تاریخی مذهبی و همجواری با استان قم و شهرستان دارالمومنین کاشان، از مهم ترین مقاصد گردشگری مذهبی استان اصفهان است و همه ساله در ایام نوروز حجم زیادی از گردشگران نوروزی بویژه گردشگران مذهبی به این منطقه سفر می کنند؛ لذا تمهیدات ویژه ای برای میزبانی از همکاران از سراسر کشور در این شهرستان اندیشیده شده است.

 

کد خبر 1257902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha