تجلیل از ۶۰ نوجوان کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان

رحیمی رومه گفت: به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از ۶۰ نوجوان فعال کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان تجلیل شد.

ابراهیم رحیمی رومه -مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی فهما با هدف شناسایی و ساماندهی، به کارگیری، ارتقاء و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری طراحی و اجرا می شود، اظهار کرد: چهارمین رویداد ملی فهما در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوري و ۱۲ رواق زيرمجموعه با عناوين ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوري، فيلم، نمايش، قلم، کارآفريني، کتاب، نور و همدلي برگزار می‌شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) به تجلیل از 60 نوجوان کانون فرهنگی هنری اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای ایجاد نشاط و روحیه میان بچه های مسجدی انجام شد و در صدد آن هستیم تا از این قبیل همایش ها را در سال جدید بیشتر برگزار کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی بچه های مسجدی باشیم.

 

رحیمی رومه ادامه داد: فعالیت های گسترده ای در حوزه فرهنگی و هنری توسط کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان انجام می شود و جوانان و نوجوانان عضو این کانون با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند که به حمایت مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان محلی نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه گروه های فرهنگی و هنری در این کانون تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بضاعت زیرساختی فرهنگی و هنری شهرستان نهبندان مناسب نیست و این کانون با امکانات محدود خود فعالیت گسترده ای دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) به افتخارات این کانون در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبي(ع) در دومين رويداد ملي فهما موفق به کسب عناوين کانون رابط برتر، کانون شايسته تقدير ويژه در رواق همدلي و کانون منتخب در طرح ملی شنبه های با کتاب و همچنین در سومين رويداد ملي فهما نيز عناوين کانون رابط شايسته تقدير ويژه و کانون شايسته تقدير ويژه در رواق رسانه را کسب کرده است.

 

رحیمی رومه یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در شبکه رابطین به 22 کانون زیر مجموعه این کانون مشاوره می دهد.

 

 

 

 

کد خبر 1257921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha