کانون های مساجد نقش مهمی در اجرای برنامه های اجتماعی محور دارند

رضایی پور با اشاره به نقش کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی محور، گفت: تقویت هماهنگی بین ارگان های فعال در عرصه های فرهنگی و دینی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم رضایی پور، امروز در دیدار با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: تقویت همکاری بین ارگان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی فعال در عرصه فرهنگی و دینی بستر تقویت فرهنگ دینی در جامعه است.

 

دبیر شورای هماهنگی شبکه هیات و تشکل های دینی استان لرستان افزود: هماهنگ شدن فعالیت های فرهنگی ومذهبی در سطح استان بستری برای ارتقای برنامه فرهنگی و اجرای برتامه های اجتماعی محور هماهنگ است.

 

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی بین نهادها،  ادامه داد: این هم افزایی می تواند بستری برای تشکیل شورای اندیشه‌ورز از جوانان انقلابی،  و پرشور از جبهه فرهنگی باشد.

 

رضایی پور از راه اندازی مجمع خیرین با رویکرد تقویت فعالیت های فرهنگی و مذهبی اجتماعی محور خبرداد و افزود: این مجمع طی نیمه دوم ماه مبارک رمضان در استان لرستان راه اندازی می شود.

 

دبیر شورای هماهنگی شبکه هیات و تشکل های دینی استان لرستان و مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در احیای فعالیت های مسجد محور و همچنین نقش کانون ها در محلات، گفت: کانون های مساجد نقش مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی اجتماعی محور در جامعه دارند.

کد خبر 1257923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha