توزیع سبد معیشتی به همت خیرین گمنام هیات مذهبی آل یاسین

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: سبد معیشتی توسط خیرین گمنام هیات مذهبی آل یاسین مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده، توزیع شد.

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و پس از آن در پیش بودن ماه مبارک رمضان، 50 بسته معیشتی به مبلغ  170 میلیون ریال توسط خیرین گمنام هیات مذهبی آل یاسین  مسجد صاحب الزمان این شهرستان بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام اساسی معیشتی است، خاطرنشان کرد: برای توزیع این بسته‌ها با کمک منابع موثق شناسایی‌های لازم صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد همچون مراحل قبل این کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

حجت الاسلام حریف با بیان اینکه هر بسته اقلام اساسی نظیر برنج، روغن و حبوبات و غیره است، عنوان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از تمام خیرین و عموم مردم که همیشه یاریگر دستان نیازمند بوده اند، علاقه مندان و خیرین نیکوکار می‌توانند برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به مساجد، هیئت های مذهبی مراجعه کنند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان انجام کمک‌های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه همچون رزمایش مواسات در دوران کرونا تاکنون را نشان دهنده روحیه همدلی و تعاون دانست و بیان کرد: در آن موقع برای گذر از شرایط سخت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش روحیه ایثار و از خودگذشتگی نیاز اساسی بود که مردم همیشه در صحنه پای کار بودند و کارها به خوبی جلو رفت.

کد خبر 1257935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha