مسابقه کتابخوانی تبیینی و فرهنگی ویژه فعالان کانون های مساجد برپا می شود

حجت الاسلام شکری گفت: ماه فرصت ها که مجموعه ای است از توصیه های رهبرمعظم انقلاب در خصوص ماه رمضان، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم و کتاب ادواردو مسافری از روم ویژه نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ویژه برنامه های ایام نوروز برای کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت موثری برای توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ماه فرصت ها که مجموعه ای است از توصیه های رهبرمعظم انقلاب در خصوص ماه رمضان، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم و کتاب ادواردو مسافری از روم ویژه نوجوانان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسط و گسترش توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کتاب ادواردو مسافری از رُم که روایت زندگی ادواردو آنیلی فرزند بزرگترین وتأثیرگذارترین سرمایه داران ایتالیایی است.

 

فعالان کانون‌های مساجد البرز می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در این مسابه کتابخوانی شرکت و به منظور تهیه کتاب از کد تخفیف طاقچه استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1257951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha