تربیت یاوران امام مهدی (عج)رویکرد برنامه های کانون صدیقه اطهر جیرفت در سال نو

صمدالله سعیدی گفت: دیدار با نوجوانان و جوانان هدف معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به نوجوانان، معرفی جایگاه رفیع قرآن کریم و نشان دادن اهمیت جایگاه جوان در عرصه های قرآنی و در نهایت یاورسازی و تربیت یاوران امام مهدی (عج) برگزار می‌شود.

صمدالله سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های کانون صدیقه اطهر (س) در سال نو، گفت: طرح دیدار با نوجوانان یکی از این برنامه ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت در این باره، افزود: در این راستا ۱۴ خانواده همراه با فرزندان نوجوان آنها توسط یکی از اعضای کانون دعوت می شوند.

وی بیان کرد: در این مهمانی ما به منظور جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و شرکت در فعالیت های قرآنی، نماز و آشنایی با سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) با آنها دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

سعیدی ابراز کرد: این مهمانی و دیدار با هدف معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به نوجوانان، معرفی جایگاه رفیع قرآن کریم و نشان دادن اهمیت جایگاه جوان در عرصه های قرآنی و در نهایت یاورسازی و تربیت یاوران امام مهدی (عج) برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت عنوان کرد: طرح دیدار با بزرگسالان نیز در دستور کار برنامه های سال نو قرار دارد.

وی ادامه داد: در این طرح نیز ۱۴ خانواده مهمان یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) خواهند بود.

سعیدی اظهار کرد: این طرح در راستای جذب خادمیار برای حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود که ما در اجرای طرح دیدار با بزرگسالان، زمینه سازی ظهور، تقویت باورهای دینی را دنبال می کنیم زیرا تقویت باورهای دینی افراد را تبدیل به یاوران دینی می کند که در نهایت زمینه ساز ظهور خواهند بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ما شناسایی جوانان و نوجوانان محلات سطح شهر و روستا ها و برگزاری نشست بصیرتی برای آنها است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به منظور آشنایی نوجوانان و جوانان با مکتب شهید سلیمانی، تقویت باورهای دینی، دشمن شناسی و بیداری نوجوانان و جوانان در مواجه با ترفندها و توطئه های همه جانبه دشمنان در شبیه خون فرهنگی است.

سعیدی ابراز کرد: برای تحویل سال نو نیز ویژه برنامه ای تحت عنوان هفت سین قرآنی در نظر گرفته شده که با حضور اعضای کانون اجرا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت افزود: حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های سال نو است.

وی گفت: به لطف خداوند یکی از رویکردهای کانون از بدو تاسیس تاکنون تربیت مربیان قرآنی بوده و قصد داریم با استفاده از ظرفیت این مربیان در مناطق محروم شهر و روستا که فاقد جلسات قرآن هستند، فعالیت های قرآنی را آغاز کنیم.

کد خبر 1257953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha