امروز بزرگترین کار دشمن ناامید کردن ما از خودمان است

حجت الاسلام غلامحسین حقانی با بیان‌ این مطلب که بزرگترین کار دشمن ناامید کردن ما از خودمان است، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد قابل دفاع است پس چرا گاهی در این باره ناامید می شویم و کوتاه می آییم جهاد تبیین یعنی از خود ناامید نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۵ اسفندماه) حجت الاسلام غلامحسین حقانی در این همايش طلایه داران تبلیغ در عنبرآباد، گفت: دشمن در مواجهه با ما، با بزرگترین دسیسه یعنی تحریف واقعیات وارد صحنه شده و بدان افتخار نیز می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در مواجهه با تحریفات بزک کرده و زیبا شده دشمن، ما باید بتوانیم پاسخی داشته باشیم.

وی بیان کرد: امام علی (ع)، در حکومت زمان خود تنها ماند زیرا جامعه دچار تحریف شده بود بنابراین در جنگ تحریف واقعیت ها ما باید با حرف حق و عمل بدان موفق و پیروز شویم.

حجت الاسلام حقانی با بیان‌ این مطلب که بزرگترین کار دشمن ناامید کردن ما از خودمان است، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد قابل دفاع است پس چرا گاهی در این باره ناامید می شویم و کوتاه می آییم، جهاد تبیین یعنی از خود ناامید نشویم و باید هر کسی با نورانیت خود به دیگر جاها نور ببخشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قدرت پیش رفته و پیشرفت کرده و دشمن از این واهمه داشته و دارد.

وی با بیان این مطلب که عالمی که علمش نافع مردم باشد از هفتاد هزار عابد بهتر است، عنوان کرد: از برکات انقلاب اسلامی، نشر علوم‌ نافع برای مردم است و امروز حوزه علمیه یعنی سپاه و حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام حقانی ابراز کرد: در حوزه علمیه یک‌ امام با تفکرش به وجود آمد که هنوز تفکری بالاتر از آن به وجود نیامده و این از برکات حوزه علمیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: حرف دین ما هنوز به خیلی از مردم نرسیده و ماه مبارک رمضان فرصت رساندن حرف دین به آحاد مردم است.

کد خبر 1257970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha