ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی نارضایتی به همراه می‌آورد

احمدی نیا، با تاکید بر ضرورت وحدت کلمه، گفت: ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی برای خدمت به جامعه نارضایتی مردم را به همراه می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود احمدی نیا» در سفر به تیران و کرون و نشست با برخی از مدیران دستگاه های اداری و خدماتی،‌خانواده شهدا و شهروندان این شهرستان اظهارداشت: تداوم راه شهدا با خدمت به مردم و جلوگیری از بروز نارضایتی ها محقق می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی برای خدمت به جامعه نارضایتی مردم را به همراه می آورد که نیاز به انسجام و همکاری بین بخشی هستیم.

 

وی ادامه داد: وحدت بین مردم و مسئولان و هماهنگی بین نهادهای اداری برای اعتلای جامعه و افزایش امیدواری و رضایت لازم است و نباید تفرقه و بی نظمی ها توسعه پیدا کند.

احمدی نیا با اشاره به دغدغه خانواده شهدا و ایثارگر، تصریح کرد: آنان خدمت به جامعه و رفع ناملایمتی ها را مطالبه می کنند و نسبت به برخی از ناهنجاری ها ناراضی هستند و لازم است به این مطالبان پرداخته شود.

 

وی یادآورشد: اگر مدیران و کارکنان اداری هر کدام به وظایف خود عمل کنند، آنگاه بسیاری از نارضایتی ها رفع و گره گشایی از مشکلات انجام خواهد شد.

به گفته، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، نابسمانی و کوتاهی در کارها ضرر دارد و زیان آن متوجه همه می شود.

 

وی با بیان اینکه مردم بیدار هستند و نسبت به اتفاقات و جریان های مختف آگاه می باشند، اذعان کرد: واقعیت ها برای جامعه روشن شده و نمی توان دروغ گفت.

احمدی نیا معتقد است، بیداری اسلامی و تمدن سازی در دنیا ایجاد شده و جامعه جهانی به دنبال آزادی و دست یابی به واقعیت های بدون دروغ و ظلم است.

کد خبر 1258032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha