ستاد شئونات اسلامی در ماه رمضان عملیاتی شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه ستاد شئونات اسلامی در ماه رمضان عملیاتی شود، گفت: روزه‌ خواری و تظاهر به آن حرام و با کسانی که این فعل را انجام دهند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۲۶ اسفندماه)، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان اظهارداشت: برترین اعمال در ماه رحمانی و مبارک رمضان ترک گناه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تقارن دو بهار طبیعت و بهار دل‌ها شکوفایی حیات طبیعت و حیات حقیقی انسان است.

 

وی عنوان کرد: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در ماه مبارک رمضان از خدا بخواهیم که حال ما را به بهترین حال تبدیل کند هرچند بهترین احوالات ما ظهور منجی عالم بشریت است و منجی عالم بشریت بهار انسانیت را به ارمغان می‌آورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه احترام به ماه روزه حفظ شود، روزه‌ خواری و تظاهر به آن حرام و با کسانی که این فعل را انجام دهند برخورد می‌شود.

 

وی به تشکیل ستاد شئونات اسلامی در ماه رمضان اشاره کرد و تاکید داشت: مصوبات این ستاد عملیاتی شود.

 

پایه و اساس یک جامعه سالم خانواده است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پایه و اساس یک جامعه سالم خانواده است و خانواده سالم سبب تشکیل اجتماع سالم می‌شود، ادامه داد: هر سیاستی که بخواهد اساس خانواده را تضعیف کند، مخالف با بشریت، ادیان و دین اسلام است.

 

وی اظهار کرد: باور و عمل به احکام شرعی، رعایت حجاب و عفاف سبب تحکیم خانواده و جامعه می‌شود و جزء ارزش‌ها محسوب می‌شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: توطئه‌های آنان با رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه خنثی شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: توافق با عربستان بیشترین خسارت را به رژیم صهیونیستی و منافقان می‌زند.

 

ضرورت برخورد با گرانفروشی در جامعه

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ب ضرورت توجه جهادکشاورزی و تعزیرات بر مدیریت بازار در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: تولید کنندگان و فروشندگان بدانند گران‌فروشی عملی ظالمانه است و در چند جایی از قرآن گران‌فروشی مذمت و سرزنش شده است.

 

کد خبر 1258069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha